majitel :: Sid
ročník :: 1987
V Havlíčkové Borové jsem koupil k užitku za 7000,- Škodu 130GL na LPG s motorem podivné kombinace felicie a Škody 130.
To ještě netušila, co si spolu zažijeme, ani já!
Výměna původních sání a svodů, které byly "domorobo" za Rapidové.
Klasický startér nahrazen hybridem startéru z Felicie.
Původní zašlá přístrojová deska nahrazena GLSkovou.
Karburátor Š130 nahrazen za SEDR Š136 Rapid - vyčištěn přetěsněn.
A po nějaké době došlo i na karoserii. Nová karoserie dorazila až ze Staré Boleslavi vč. dovozu za 2 000 Kč (bez náprav a kol).
Byla k ní jedna podmínka, že o ni bude dobře pečováno. Ti, co ji dovezli museli dát všechny ty peníze za cestu tam a zpět.
Za pomoci kamarádů vyměněn motor a namontovány vyztužené nápravy.
A přišel čas se s původní karoserií rozloučit.
A tak s autem jako novým k dalším Dobrodružsvím.
A že to byla dobrodružství. Protože auto bylo i užitkové, tak muselo semnou vyrazit na letní tábor, což se neobešlo bez menších úprav.
Doba srazová si vybýrá také svoji daň, a tak bylo třeba dát to zase trošku do pucu.
Revize brzdového systému na chlazené kotouče a nové podložky.
Výfuk to už chtělo taky trošku "znormálnit" (ten spodní šel pryč, stál mě 200 Kč pokuty a dostal jsem za něj 200 Kč na Aukru).
Nakonec došlo i na nová kolesa.
No, bohužel se tam nejlépe nevešli ...